خبرهای داغ:
یاواره خانگی شهید

برگزاری یادواره شهید سالخورده مقدم در منزل خانواده شهید

همزمان باسالگرد عملیات غرور آفرین والفجر 8 یادواره خانگی گرامیداشت شهید سالخورده مقدم از شهدای روحانی این عملیات در روستای دره عباس شهرستان درمیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

همزمان باسالگرد عملیات غرور آفرین والفجر 8 یادواره خانگی گرامیداشت شهید سالخورده مقدم از شهدای این عملیات در روستای دره عباس شهرستان درمیان برگزار گردید.
در ابتدای برنامه با حضور مردم و مسئولین عطر افشانی گلزار شهدا انجام و با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان شد.
سرهنگ پاسدار محمد علی بشیری فرمانده سپاه درمیان در یادواره خانگی این شهید عزیز گفت :شهدا وظیفه شان را به بهترین نحو و زیباترین شکل که نثار خون شان بود انجام دادند واینک این انقلاب به دست ما رسیده و وظیفه ما پاسداشت و حضور در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب است.
وی در ادامه به عملیات غرور آفرین والفجر 8 اشاره کرد و گفت :رزمندگان اسلام با طرحها و برنامه ریزی برای اجرای عملیات باید از رود اروند با آن شرایط خاص عبور می کردند و به آنها گفته شده بود احتمال شهادت در هنگام عبور از اروند زیاد است با این حال رزمندگان داوطلبانه مسؤلیت غواصي و شکستن خط دشمن را انجام دادند.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس به برادر شهید علی اککبر سالخورده مقدم از شهدای روحانی شهرستان درمیان از خانواده شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار