خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده / رسالت سپاه و بسیج خدمت به مردم است

سردار ملک شاهکوهی گفت:امروز همه ما هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است لذا باید خداوند متعال را بابت این موهبت گرانقدر شاکر باشیم و قدردان این انقلاب الهی باشیم
کد خبر: ۹۴۸۹۴۷۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده / رسالت سپاه و بسیج خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاعکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح پروژه آب شرب روستای مرزی دولت اورلان مراوه تپه گفت: یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی برای جغرافیای کشور آبرسانی ، برق رسانی و گاز رسانی به دورافتاده ترین روستا های کشور است و بر همین اساس هدف ما رفع تنش آبی تمام روستا های استان است.

وی افزود: امروز همه ما هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است لذا باید خداوند متعال را بابت این موهبت گرانقدر شاکر باشیم و قدردان این انقلاب الهی باشیم.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: این روستا یکی از مرزی ترین روستا های استان ماست که در ۸ کیلومتری مرز با ترکمنستان واقع شده اما با روحیه جهادی و همت و پشتکار بسیجی تنش آبی این روستا در جشن ملی دهه فجر بکلی رفع شد.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم رسالت سپاه و بسیج است و ما اگر معتقدیم فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است هیچ منتی برای کاری که انجام میدهیم بر سر مردم نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار