قلمداران هنر جنوب با یاد و خاطره شهدای انقلاب استان بوشهر به میدان می رود

تیم فوتبال قلمداران هنر جنوب در دیدار با هلیله باستانی با تمثال و یاد و خاطره شهیدان آیت الله ابوتراب عاشوری و صادق میگلی به میدان می روند.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، همزمان با گرامیداشت ایام دهه مبارک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام دو تن از شهیدان انقلاب اسلامی استان بوشهر آیت الله ابوتراب عاشوری و صادق میگلی، یکشنبه ۱۶بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس «زمین چمن مصنوعی اداره بندر» مسابقه دوستانه برگزار می‌شود.

مسعود عرب زاده با اشاره به حضور هنرمندان و تماشاگران در این مسابقه گفت: در تمام مسابقات قلمداران هنر جنوب عطر آگین به یاد و خاطره شهدا است و علی رغم حوادث اخیر در جامعه استقبال خوبی از طرف آحاد مردم، هنرمندان، شاعران، روزنامه نگاران و اهالی فوتبال از برنامه‌های فرهنگی تیم قلمداران هنر جنوب صورت گرفته است.

مدیر عامل تیم قلمداران هنر جنوب افزود: تاکنون به یاد شهیدان والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حسن خوشبخت، غلامرضا کشتکار، زهرا رگبار، حاج بهنام ابراهیمی، حمیده انجم افروز، ابراهیم شادمان و اسماعیل دشتی زاده مسابقه برگزار شده است.

/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار