خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

بصیرت رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌ها است

دامغان_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بصیرت رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران در برابر فتنه‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گردهمایی انس و مودت وابستگان سپاه ناحیه شهرستان دامغان که در محل سالن همایش‌های دانشگاه دامغان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: قبل از انقلاب ۴٠ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و کشور سراسر تحقیر و تبعیض بود، اما بعد از انقلاب اسلامی بر عزت و احترام ایران افزوده شد.

دامغانی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در این سال‌ها گفت: امروز انقلاب ما به درختی تناور تبدیل شده و هیچ کس توانایی شکست آن را ندارد.

وی بیان کرد: امروزه ما با اجرای حداقلی از اسلام به این مقام رسیده‌ایم و تلاش خود را در اجرای هر چه بیشتر دستورات اسلامی در موضوعات گوناگون داریم.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به وقایع اخیر کشور و محکوم کردن اقدامات دشمنان افزود: بصیرت و آگاهی رمز موفقیت مردم ایران در برابر فتنه‌های دشمن است و مردم فریب نقشه‌های شوم آنان را نخورده و پای کار این انقلاب ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار