خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش :

اجرای ۲۰۰ برنامه و برگزاری ۴۴ برنامه شاخص در گالیکش/ جهاد تبیین و بصیرت افزایی یکی از ضروریات جامعه است

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسارگفت: جهاد تبیین و بصیرت افزایی یکی از ضروریات جامعه است و ارتباط با مردم و تبیین مسایل مختلف برای جوانان لازم وضروری می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

اجرای ۲۰۰ برنامه و برگزاری ۴۴ برنامه شاخص در گالیکش/ جهاد تبیین و بصیرت افزایی یکی از ضروریات جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین دهه مبارک فجر گفت: شعار امسال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی:ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار است.

وی افزود: بمناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۰۰ برنامه و ۴۴  برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار می گردد.

فرمانده سپاه گالیش جهاد تبیین و بصیرت افزایی را یکی از ضروریات جامعه دانست و ارتباط با مردم و تبیین مسایل مختلف را برای جوانان لازم وضروری برشمرد ، تا توطئه های دشمن بویژه استکبار جهانی به خودشان برگردد و حقیقت ماجرا برای مردم و جوانان در سطح جامعه و فضای مجازی آشکار گردد. 

بیات کوهسار  تصریح کرد: به اهتزاز در آمدن در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان شهدای ۱۲ دی شهرستان با حضور مسئولین شهرستان ،نواختن زنگ انقلاب،رژه خودرویی و موتوری ، برگزاری اردوهای جهادی،رزمایش کمک مومنانه،برگزاری مسابقات ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار