خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان در پی توهین بی شرمانه سلبریتی های ورزشی خارج نشین به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

در پی توهین بی شرمانه یکی از سلبریتی های ورزشی خارج نشین به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا سازمان بسیج جامعه زنان بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۴۸۴۷۴۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
متن بیانیه به شرح زیر است
 
توهین بی شرمانه یکی از سلبریتی های ورزشی خارج نشین به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) آن هم همزمان با ولادت صدیقه کبری دخت پیامبر اکرم(ص) بازهم ماهیت سیاه و شوم افکار عناصر خودفروخته که در لباس اقشار مختلف ظاهرسازی می کنند را آشکار کرد. ورزشکاران غیور ایران با منش پهلوانی خود همواره از ائمه اطهار (ع) بویژه مادر سادات برای موفقیت در رقابت های ورزشی مدد جسته و مرام پهلوانی را اساس رقابت قهرمانی قرار داده‌اند و همواره سربلند از میادین ورزشی بیرون آمده اند و این افراد معلوم الحال را باید از صف ورزشکاران جدا کرد. هتاکی آنهم به عالم ترین و معصوم ترین انسان تاریخ با ادبیات لجن پراکنانه منافقان فکری در حوزه زنان نشان دهنده عمق طراحی دشمن برای هجوم به ارزش های شیعیان جهان و انقلاب اسلامی است. متاسفانه ادبیاتی که در این هتاکی هدایت شده از سوی یک عنصر خودفروخته به کار گرفته شده دنباله روی یک تفکر انحرافی در حوزه بانوان است که چندین سال در داخل کشور توسط یک جریان در حالا ترویج است و این فرد معلوم الحال با نادانی و بلاهت آنرا به مادر سادات نسبت داده است. سازمان بسیج جامعه زنان ضمن تقبیح و محکوم کردن این عمل نابخردانه و هتاکانه، ریشه چنین اظهاراتی را نیز انحرافی و التقاطی و به دور از واقعیات حوزه زنان می داند و این عمل شوم را خوش رقصی فردی مزدور برای اربابان غربی قلمداد می کند که با این هتاکی ها همچون عروسک خیمه شب بازی سعی دارد خواسته های خود را از آنان گدایی کند. قطعا این نوع تحرکات که به دنبال هتاکی های نشریات لجن پراکن غربی علیه ارزش های اسلامی تکرار می شود از سوی شیعیان جهان بی پاسخ نمی ماند و سرنوشت سلمان رشدی ها گریبانگر هتاکان خواهد بود اما بسیج جامعه زنات ضمن انزجار از این تحرکات بی شرمانه از محاکم قضایی درخواست می کند همانگونه که دستور تعقیب قضایی این فرد هتاک صادر شده، به طور قاطعانه این امر تا رسیدن به جزای آن پیگیری و دنبال شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار