خبرهای داغ:

سردار قریشی در جشنواره سراسری مالک اشتر: خدمت در سپاه و بسیج، بالاترین توفیق‌های الهی /اکنون دانشگاههای آمریکا به غزه کوچک تبدیل شده است

اولین جشنواره سراسری مالک اشتر، در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۴۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج از بافق، این جشنواره با حضور نمایندگان برتر از سراسر ایران اسلامی آغاز به کار کرد.

حضور اقوام مختلف از ایران پهناور اسلامی‌مان، حال و هوای ویژه‌ای به سالن ۵ آذر سازمان بسیج تهران می‌داد. قریب به ۵۰۰ نفر از خواهران و برادران با پوشش فارس، لر، ترک، کرد و بلوچ و... در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای این آیین، استاد "شفق" حافظ کل قرآن در لباس یک سرباز وطن، آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

سپس اشعاری که حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در آستانه عملیات وعده صادق سروده بودند طنین انداز این گردهمایی شد.

در ادامه حجت الاسلام "علی رضایی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، به توصیف دو رخداد بسیار مهم؛ یعنی طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق پرداخت.

سپس سردار قریشی جانشین رئيس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی، خدمت در سپاه و بسیج را در زمره بالاترین توفیق‌های الهی نامید و از موفقیت‌های سپاه با ورود در تمامی عرصه ها سخن گفت.

وی پیرامون عملیات هوشمندانه و مبتکرانه《وعده صادق》گفت: ناکامی سیستم‌های دفاعی چهار کشور اروپایی در این عملیات کاملا مشهود بود. وی تصریح کرد؛ حتی حکومت اشغالگر قدس تصاویر محل اصابت موشک‌ها را به هیچ وجه نشان نداد. وی سپس به بیداری دانشجویان در کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: اکنون دانشگاه‌های آمریکا به غزه کوچک تبدیل شده است!

سردار قریشی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سلاح‌هایی تولید شد که همه خواستار خرید آن هستند.

وی ادامه داد: ۹۷درصد از نیازهای دارویی در مملکت خودمان تولید می شود و حتما می‌دانیم که در همین کشور عمل پیوند کبد در دورترین نقاط ایران پهناور صورت می‌گیرد.


نماهنگی از شهید مدافع حرم "حسن عبدالله زاده"(حمزه) به نمایش درآمد که در آن کودک خردسالش در آغوش پر از مهر مادر آرام گرفته بود. سپس تصاویری از صحبت های《حمزه شجاع》با صدایی از جنس آهن که می‌گفت: هر زمان می خواهم بروم؛ فرزندم می‌گوید: "بابا نرو" باز می‌خواهی بروی؟

مادر شهید مدافع حرم که در ردیف اول جای گرفته بود با چشمانی اشکبار، خیره به فیلمی از مصاحبه پسرش بود که می‌گفت: "شهادت ذاتی است" و باید به سراغ ما بیاید نه ما بخواهیم.

آن‌گاه از آن مادر شهید والامقام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین "عبدالله حاج صادقی" نماینده ولی فقیه در سپاه تجلیل به‌ عمل آمد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه، با شکرگزاری نعمت‌های وافر پروردگار و زمان حیات ما با دوران ولایت فقیه گفت: فرهنگ بسیجی ریشه در فرهنگ ولایی دارد؛ یعنی جهاد و گذشتن از جان و مال برای زنده نگه داشتن دین خدا!

وی در خصوص نامگذاری عملیات وعده صادق تصریح کرد: در همان شب با یاری از قرآن سوره مریم آیه ۵۴《وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ إِسْمَاعِيلَ إِنَّهُ كَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ وَكَانَ رَسُولًا نَبِيًّا》آمد و عملیات "وعده صادق" نام گرفت.

حجت الاسلام حاجی صادقی به شرح عملیات وعده صادق پرداخت و افزود: اعتراف رژیم صهیونیستی از اصابت ۱۵موشک به ۲مقر نظامی، خروش دانشجویان در دانشگاه‌های غربی و نیزاز اضطراب و هزینه‌های ده برابری و ناکام ماندن دشمن جهت سرنگونی پهبادهای ایران توضیح داد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از حضار در خصوص شعار سال تصریح کرد: به تولید فکر کنید تا تولید افزایش یابد.

در پایان منتخبین استان‌ها جهت دریافت لوح از دستان این بزرگواران به ترتیب به جایگاه آمدند.

لازم‌به ذکر است: سیزده نفر از رابطین، مدیران نظارت، عقیدتی سیاسی و روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه از استان یزد در این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات