خبرهای داغ:

دشمن از ایران قوی هراس دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اتفاقات چندماه اخیر در کشور گفت: دشمن از ایران قوی هراس دارد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۴۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی سپاه استان سمنان اظهار داشت: در اتفاقات اخیر محل اصلی درگیری در ذهن مردم بود و دشمنان در تلاش برای ایجاد شبهه در ذهن مردم هستند و اکنون وظیفه اصلی رفع شبهاتی است که در ذهن برخی از افراد جامعه شکل گرفته است.

وی گفت: با توجه به این که جنس حکمرانی ها درحال تغییر است و امروز  فعالیت و تمرکز اصلی دشمن بر حکمرانی مجازی است، دشمن از تمام توان خود در حوادث اخیر استفاده کرد و باید گفت در برهه کنونی جهاد اصلی "ترمیم افکار عمومی و اذهان مردم" است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان حفظ ظرافت کار در تبیین را بسیار مهم دانست و ادامه داد: هادیان سیاسی باید خود را تجهیز کرده و با توجه به گستردگی شبهات مطرح شده در حوزه های سیاسی، عقیدتی و اقتصادی، مختص اقشار مختلف جامعه و همچنین اقتضای نسل جدید جنس مطالبی که باید مطرح شود را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیز در انتخاب مطالبی که قرار است بیان شود توجه خاص داشته باشیم که از مهم ترین آنها می توان به پرهیز از دو قطبی سازی جامعه بین مردم و حاکمیت، مردم با مردم ( ورزشکاران، هنرمندان و...) ، دسته بندی درست افرادی که داخل کشور در این اتفاقات دخالت داشتند با توجه به صحبت های اخیر رهبر جامعه و این نکته که اقدامات اخیر دشمن به دلیل ضعف ما نیست بلکه به دلیل پیشرفت و قوی شدن ایران است که دشمن از این ایران قوی در هراس است.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی ، روشنگران و مربیان مدارس در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با حضور سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی هادیان سیاسی و روشنگران فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار