خبرهای داغ:
معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) قم:

حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی ولایت گستر بودند

شاهرود_ معاون پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) قم گفت: ویژگی مهم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی ولایت گستری در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۴۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی ولایت گستر بودندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر بیاری در سومین سالگـرد شهادت علمدار جبهــه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مسجد امام رضا (ع) شاهرود، با بیان اینکه باید بدانیم که حاج قاسم سلیمانی چه کرد که اینگونه شد و باور‌ها و رفتار‌های ایشان چه بود، اظهار کرد: افکار و اندیشه‌های نسل امروز باید آگاه‌تر شود تا افراد مثل حاج قاسم و آیت الله مصباح را درک کنند.
او با بیان اینکه هنوز بعد از وفات آیت الله مصباح یزدی دشمن در حال دشمنی نسبت به ایشان است، افزود: در مقابل رهبر انقلاب از ایشان تجلیل می‌کنند و زمانی در موسسه ما ۴۰۰ صفحه از تهمت‌ها و اهانت‌ها به آیت الله مصباح را جمع آوری کردیم.
معاون پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) قم با اشاره به ویژگی‌های مشترک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی گفت: اخلاص و تواضع و ولایت محوری از ویژگی‌های این دو شخصیت است.
بیاری با بیان اینکه رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس ولایت محوری رزمندگان اسلام بوده است، تصریح کرد: اگر جامعه ما می‌خواهد به مقصد برسد رمز اصلی آن این است که باید چشم و گوش‌ها به ولایت جامعه باشد و اگر نباشد دچار مشکل می‌شویم.
او با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به ولایت فقیه تاکید دارند و به همه تذکر می‌دهند که از ولایت جدا نشوید.
بیاری با اشاره به اینکه فکر و اندیشه‌های نسل جوان باید تقویت شود، گفت: ویژگی مهم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی ولایت گستری بود که تلاش داشتند ولایت در جامعه گسترده شود و همه در مسیر ولایت قرار گیرند.
در این مراسم علی رمضانی فرد به مداحی و گروه سرود نوجوانان بسیجی به اجرای برنامه پرداختند.
این برنامه به همت امام جماعت و هیأت امنا مسجد و پایگاه‌های بسیج عاشورا و ساجده و هیأت این مسجد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار