مراسم سومین سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درسپاه تنگستان برگزارشد

حجت الاسلام پهلوزاده درمراسم سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درسپاه تنگستان گفت:کلیــد رســیدن به توحیــد، انفاق و ایثــار اســت و والاترین درجۀ انفاق و ایثار، ایثار جان اســت.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۹۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام والمسلمین حبییب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درمراسم سومین سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی که درسپاه امام علی(ع)تنگستان برگزارشدگفت:بهترین وســیله برای رســیدن به مقام توحید و بهترین کار و عمل اختیاری که انسان بتواند در عالم ظاهر انجام دهدجانفشــانی در راه خداســت.

حجت الاسلام  پهلوزاده درادامه ، به تبیین "مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی" پرداخت و ضمن پاسداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، مفهوم واژه "مکتب" را ارائه کننده یک الگوی جامع از سبک زندگی پایدار، طیب و بانشاط دانستند.

امام جمعه شهر اهرم مهمترین شاخص های مکتب سلیمانی که منبعث از سیره آن شهید والامقام است را مسئولیت پذیری اجتماعی، نشاط مومنانه، فدا بودن برای ولایت، عزت‌ نفس و هویت و همچنین تعقل مداری دانستند.

حبیب پهلوزاده تأکیدداشت: حاج قاسم که زندگی اش تجلی آیه "انا لله و انا الیه راجعون" بود، چون تمام کارهایش برای خدا بود و آن را با خواست الهی وفق می داد، موفق و ماندگار شد.

ایشان با تأکید بر نهادینه کردن تفکر و فرهنگ استکبارستیزی از الگوی مقاومت فعال حاج قاسم ، بیان داشت : جوشش تازه ای درون رگ های همه امت های حزب الله و نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان به وجود آورده و به محو و نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از کلیه کشورهای اسلامی به ویژه منطقه غرب آسیا خواهد انجامید. 

امام جمعه اهرم درپایان تصریح کرد: فریاد انتقام سخت ملت های آزاده جهان بویژه جوانان و گروههای مقاومت ، سوخت حقیقی و فناوری موشک های ما خواهد بود . آمریکای جنایتکار ، رژیم غاصب کودک کش اسرائیل از این به بعد در خانه خود نیز امنیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار