خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلسفی:

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت های شهید سلیمانی است

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت های شهید سلیمانی است چرا که اگر مجاهدت های او و مدافعین حرم نبود امروز هر آنچه که بر سر مردم سوریه ،عراق و افغانستان آمد در ایران نیز اتفاق می افتاد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۰۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام و المسلمین فلسفی امام جمعه شهر مود در جلسه  گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی در شهر اسدیه گفت:شهید سلیمانی حقیقتا مالک اشتر ولایت بود و برای شناخت  شخصیت کسی که به مالک اشتر  شباهت داده شده است باید کلام حضرت امیر المومنین(ع) نسبت به مالک  اشتر را بررسی کرد تا شناخت کامل از شهید سلیمانی که مالک اشتر ولایت زمان  برای ما حاصل شود.

 امام جمعه شهر مود به ویژگی های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت:بصیرت از شاخصه های شهید سلیمانی بود یعنی زمان شناس بود و فردی که زمان شناس است می داند متناسب با هر زمان چگونه برخورد کند و حق را به خوبی از  باطل  تشخیص می داد.

حجت الاسلام فلسفی ادامه داد:از دیگر شاخصه های شهید سلیمانی دشمن شناسی ایشان بود  دین بر اساس حب و بغض نسبت به اولیا الله و اولیا ظاغوت است و همه عبادات باید انسان را به ای دو برساند و شهید سلیمانی دوست و دشمن را به خوبی تشخیص داد و متناسب به هر کدام با برخورد داشت.

امام جمعه شهر مود  ادامه داد:اعتقاد شهید سلیمانی این بود که عزت را باید از خدا خواست وهر کس برای خدا باشد خدا عزت به او می دهدو امروز دوست و دشمن می بیند عزت و برزگی شهید سلیمانی را که حتی بعد از شهادت ایشان رو به روز در حال افزایش است.

حجت الاسلام فلسفی گفت : امنیت امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت های شهید سلیمانی است چرا که اگر مجاهدت های او و مدافعین حرم نبود امروز هر آنچه که بر سر مردم سوریه ،عراق و افغانستان آمد در ایران نیز اتفاق می افتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار