خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

اخلاص و صدق دو ویژگی خاص شهید والامقام سلیمانی بود/شهادت به حاج قاسم هدیه شد

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: شهید عزیزما به مصداق آیه وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ همواره منتظر مقام عظمی شهادت بود. شخصیت الهی شهید سلیمانی مظهر ایمان ، عمل صالح و انجام وظیفه شرعی بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۴۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

اخلاص و صدق دو ویژگی خاص شهید والامقام سلیمانی بود/شهادت به حاج قاسم هدیه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم سومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت شهیدقاسم سلیمانی گفت : اخلاص و صدق دو نکته مهم که از ویژگی های خاص شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است.شهید سلیمانی خود را مصداق آیه مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا کرد آنجا که فرمود در میان مومنان مردانی هستند که برسر عهدی که باخدا بستند صادقانه ایستاند.

وی افزود: ویژگی صدق در شهید قاسم سلیمانی به زیبایی و وضوح تبلور کرد.شهید عزیزما به مصداق آیه وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ همواره منتظر مقام عظمی شهادت بود.خداوند بعد از ایثار او در بلاد اسلام در سراسر جبهه مقاومت این مقام را به او هدیه کرد.

ایمانی اظهار داشت : شخصیت الهی شهید سلیمانی مظهر ایمان ، عمل صالح و انجام وظیفه شرعی و باورهای دینی بود. 

اخلاص دومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بود. سردار در تمام اعمال خود اعم از عبادی ، اجتماعی ، سیاسی ، نظامی و همه ی حالاتش همراه با اخلاص بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: او حقیقتا مصداق آیه قُلْ إِنِّي أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ اللهَ مُخْلِصاً لَهُ الدِّينَ بود که این ویژگی هم در او متبلور بود.نبوغ نظامی از ویژگی های شهید عزیز ما بود که نه آن طور که باید آنها را جای خاصی آموزش ندیده بود ولی قدرت فرماندهی فوق العاده ای در میان میدان داشت.او با نبوغ خود، در راه امام ره با اخلاص و توکل به خدا و اهل بیت این افتخارات را کسب می کرد. در حالیکه با همین حالت از فرماندهی میدان او افسران عالی رتبه شرق و غرب انگشت به دهان وحیرت زده بودند.

حجت الاسلام ایمانی بیان داشت: فرماندهی معظم کل قوا رهبرحکیم و فرزانه انقلاب به خاطر این ویژگی های خاص این فرمانده دلاور و شجاع بود که فرماندهی سپاه قدس و ماموریت های برون مرزی جمهوری اسلامی را به ایشان واگذار کردند.والحق که حاج قاسم در ماموریت های عراق و سوریه و ۳۳ روزه لبنان و....خوش درخشید.

وی خاطر نشان کرد: وقتی نبوغ شهید سلیمانی مقابل صهیونیست ها و داعش مشاهده شد تازه خیلی ها او را شناخته و از فعالیت او آگاه شدند.شهید سلیمانی از اوایل انقلاب اسلامی در سه میدان هشت سال دفاع مقدس ، مبارزه با اشرار و سپس مقابله با داعش و صهیونیست ها جهاد فی سبیل الله داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد : شهدا امروز مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشتند. این گرفتاری هایی که امروز در جامعه اسلامی ما داریم که گریبان گیر امت انقلابی و شهیدپرور ما شده است بر مسئولین است که مجدانه ، مخلصانه ، متعهدانه بدوند و تلاش بکنند تا مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار