خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پای کار نظام ایستادن یعنی پای کار اسلام، قرآن ایستادن

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پای کار اسلام، قرآن و پای تکالیفی که خداوند بر عهده ما گذاشته، ایستادن.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۱۵
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای محور مقاومت شهرستان ممسنی و رستم با حضور چشمگیر مردم،پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده محترم شهداء در حسینیه عاشقان ثاراله شهرستان ممسنی برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه بیان داشت: این انقلاب حاصل خون شهدای صدر اسلام تاکنون ،آرزو و غایت کار و فعالیت تمامی انبیاء و معصومین(ع) بوده و حرکت حضرت امام(ره) و جانفشانی ملت بصیر ایران اسلامی در برپائی و تداوم انقلاب و حکومت اسلامی،کمتر از کار انبیاء الهی نبوده است.

سردار علی فدوی ادامه داد: با وجود دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی در طول این سال ها،با حضور و در صحنه بودن مردم با بصیرت و انقلابی و رشادت بسیجیان و دیگر قوای نظامی، شجره طیبه انقلاب اسلامی پابرجاست و دسیسه های دشمنان با شکست مواجهه می شود،چرا که وعده خداوند حق است و در وعده خداوند هیچ تخلفی نیست.

وی تصریح کرد:ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و آنچه بر عهده ماست تکالیفی است که خداوند ،اسلام،قرآن و ائمه معصومین(ص) مشخص کرده اند و نتیجه را خداوند مشخص و تضمین می کند و وظیفه اصلی ما عمل به تکلیف است.

فدوی افزود:پای کار نظام ایستادن یعنی پای کار اسلام و قرآن ایستادن،پای تکالیفی که خداوند مشخص کرده ایستادن،و البته در این راه ممکن است لازم شود که جان خود را هم در راه خدا و برای خدا فدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت:خداوند پیروزی جبهه حق بر باطل و شیطان را تضمین کرده و وقتی خداوند اراده کاری را بکند اگر همه خبیثان عالم با تمام تجهیزاتشان جمع شوند نمی توانند جلوی اراده خداوند را بگیرند.و بدانید حزب خداوند همیشه پیروز است.

وی خاطر نشان کرد:تفاوت نظام اسلامی با نظام های دیگر،بحث محبت و رفعت اسلامی است که جبهه حق را از جبهه باطل متمایز می کند. رعایت و پایبندی اصول انقلاب باعث می شود که خیل عظیمی از مردم همواره سعی کنند در جبهه انقلاب و حزب الهی بمانند و از آرمان های آن دفاع کنند.

فدوی تصریح کرد:هر چند که دشمنان و ایادی داخلی و خارجی آنها خیلی تلاش می کنند که فرزندان و ذهن های مردم را معطوف به خودشان کنند و سناریو های اجرا شده غرب در سوریه و لیبی را در کشورمان پیاده کنند،اما نتوانستند، چرا که ملت ما با بصیرت هستند و البته اراده خداوند هم پشت و پناه این ملت است و خداوند است که دل ها را معطوف به یک طرف می کند،خداوند است که دل ها را در تشییع شهداء به میدان می آورد و با حضور حماسی مردم تمام نقشه های دشمنان خنثی می شود.

سردار فدوی در پایان بیان داشت:ما با گرفتن یادواره شهداء در واقع می خواهیم دل های خفته و گناه آلود خودمان را بیدار و پاک کنیم و از فیوضات و شفاعت شهداء بهره مند شویم چرا که شهداء می توانند خیل عظیمی از مردم را مورد شفاعت قرار دهند و حقیقتا شهداء امام زادگان عشقند و وقتی بر سر قبور شهداء می رویم باید زیارتنامه بخوانیم و باید باور داشته باشیم که شهداء زنده اند،با آنها حرف بزنیم و از آنها بهره بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار