خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان وظیفه در شهرستان کازرون

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای تقویت و ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی سربازان دوره تربیت تعالی سربازان در سپاه شهرستان کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۹۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای تقویت و ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی سربازان دوره تربیت تعالی سربازان در سپاه شهرستان کازرون برگزار شد.

وی برگزاری این دوره را زمینه‌ای برای تقویت و ارتقاء معرفت دینی، بصیرت انقلابی و تقویت دانش عقیدتی سیاسی سربازان خواند و گفت: هدایت، بصیرت معنوی و تقویت انگیزه جوانان در بهره گیری صحیح از دوران جوانی و هشدار و پیش گیری از انحرافات دوران جوانی، اهمیت و ضرورت نماز و بندگی خداوند، آموزش احکام ضروری مورد نیاز و آشنایی با مسائل سیاسی روز و جامعه از جمله اهداف برگزاری این دوره‌هاست.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: برگزاری این دوره با توجه به برنامه ابلاغی مجموعه عقیدتی سیاسی و مطرح شدن موضوع در کمیسیون تربیت و تعالی ناحیه ای در سپاه شهرستان کازرون بوده که به دبیری و همت مجموعه عقیدتی سیاسی نمایندگی سپاه ناحیه شهرستان کازرون دوره برگزار شد.

وی با بیان این که دوره با دعوت از مربیان و اساتید عالِم، عامل، تاثیرگذار و ولایت مدار در سطح شهرستان کازرون برگزار شده است یادآور شد: دوره تربیت تعالی را با سرفصل‌های راه رسم جوانی، پرواز عاشقانه، ره توشه سربازان، بصیرت سیاسی و تربیتی با حضور سربازان در قالب آموزش‌های عقیدتی سیاسی سربازان در غالب طرح محراب تا معراج برگزار شده است.

سرهنگ توکل در انتها با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سال1400به عنوان ناحیه برتر در جشنواره مالک اشتر سربازان معرفی شده است اذعان کرد: همه مسئولیم در برابر طوفان تبلیغات دشمن برای حفظ جوانان کشور تلاش داشته باشیم و در ناحیه شهرستان کازرون همت و تلاش بر این است که ورود عزیزان جوان در قالب سرباز به ناحیه باشد و خروج عزیزان به عنوان یک بسیجی جهت خدمت به کشور معرفی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار