خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا:

نقش آفرینی بسیج در علم و فناوری بر کسی پوشیده نیست /اتکا به جوانان دیدگاه امامین انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: بسیج علمی پژوهشی استان با روحیه جهادی و دیدگاه دانش بنیان به حمایت همه جانبه از فعالان می پردازد تا منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال تحقق یابد.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۹۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

نقش آفرینی بسیج در علم و فناوری بر کسی پوشیده نیست /اتکا به جوانان دیدگاه امامین انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا  در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره علم و فناوری استان گفت: اولین سندی که بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارائه شد سند اعتلای بسیج است لذا یقینا بسیج در تحقق آرمان های انقلاب در گام دوم نقشی اساسی خواهد داشت.

وی افزود: نقش آفرینی جوانان بسیجی در عرصه علم و فناوری برکسی پوشیده نیست و بسیاری از شهدای علمی و جامعه نخبگانی ما گفتمان بسیج را سرلوحه کار خود قرار می دادند که شهید احمدی روشن و شهید فخری زاده از مصادیق بارز آن هستند.

زمانی اظهار داشت: وقتی منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی را دنبال میکنیم بعد از توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار ، تکیه به جوانان ایران اسلامی را به عنوان یک کلیدواژه اساسی در رفتار حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب میبینیم.

معاون اجرایی سپاه نینوا تصریح کرد: بسیج علمی پژوهشی استان با روحیه جهادی و دیدگاه دانش بنیان به حمایت همه جانبه از فعالان می پردازد تا منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار