خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شیرزادی:

بسیج یک ارزش است/ تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: بسیج یک ارزش است، بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان بركف رهبری هستند و تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۸۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

بسیج یک ارزش است/ تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) ملایر با اشاره به جایگاه والای بسیجیان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان در مجموعه بسیج کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

وی بر لزوم توجه به رفع مشکلات شهروندان تاکید و عنوان کرد: نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در مجموعه بسیج نخستین تعهد این سازمان در برابر مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: بسیجیان باید همواره با داشتن تفکرات و اندیشه‌های بسیجی  در ارائه خدمت به شهروندان فهیم ملایری تلاش دو چندان داشته باشند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج در آذر ماه سال 1358 ادامه داد: بسیج یک ارزش است، بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان بركف رهبری هستند و تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است و بزرگداشت بسیج پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.

شیرزادی خاطرنشان کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بییج امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه ملایر تقدیر به عمل آمد.

بسیج یک ارزش است/ تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار