خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

بسیجی امروز مظلوم‌تر و پای کارتر است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیجی امروز به مراتب مظلوم‌تر و پای کارتر است چرا که امروز با این هجمه دشمن و با دست خالی ایستادن پای کار نظام دشوارتر است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۳۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

بسیجی امروز مظلوم‌تر و پای کارتر است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در در دیدار جمعی از کارکنان سپاه ناحیه رزن با امام جمعه شهرستان درگزین ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج ابتکار حضرت امام خمینی(ره) بود که از بین نیروهای انقلابی برای این سازمان انتخاب شدند.

وی افزود: امام خمینی(ره) زمانی که دید مردم بهترین کسانی هستند که می‌توانند از نظام و انقلاب خود دفاع کنند دستور تشکیل سازمان بسیج را صادر کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به خاطراتی از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: بسیجی امروز به مراتب مظلوم‌تر و پای کارتر است چرا که امروز با این هجمه دشمن و با دست خالی ایستادن پای کار نظام دشوارتر است.

وی با تاکید بر وعده الهی نسبت به امدادهای الهی در مشکلات اظهار کرد: در این فتنه‌ها نیز امداد الهی شامل حال ما شده و باعث رشد ما خواهد شد.

سردار مجیدی در پایان با اشاره به خاطراتی از شهدای دفاع مقدس گفت: روحیه بسیجی که در شهدا بود در هر زمان عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار