خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون:

بالاترین مقام خداوند در حق بندگان شهادت می‌باشد/ شهدا بالاترین مقام عندربهم یرزقون هستند

امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم اربعین شهدای شاهچراغ گفت: دشمنی دشمنان اسلام از ابتدای تاریخ ادامه داشته و دارد و خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۵۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت اسلام محمد صباحی در مراسم اربعین شهدای شاهچراغ که در مسجد امام زاده کاشی شهرستان کازرون برگزار شد اظهار داشت: دشمنی دشمنان اسلام از ابتدای تاریخ ادامه داشته و دارد و خواهد داشت.

وی ادامه داد: زائر حرم شاهچراغ(ع) کجا دشمن را تهدید می کند که دست به چنین چنایتی دشمنان می زنند و این حادثه معرفی دشمن و هویت ناپلدیش را برای جهانیان ثابت کرد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: عظمت شهید و شهادت و عظمت مقام شهید پایان ناپذیر خواهد بود.

وی به اهمیت جایگاه شهادت پرداخت و تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) وقتی دید جوانی دعایی به درگاه الهی می کند و از خداوند تقاضا می نماید که یا الهی بهترین دعا را در حق من مستجاب بفرما، وقتی متوجه این دعا شد بهترین دعا برای مستجاب شدن در این دعا را شهادت تعبیر کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون گفت: بالاتر از شهادت مقامی و خوبی وجود ندارد و فردای قیامت مقام شهدا بر همگان مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به آیات قرآن کریم و روایات وارد شده به شهدا نباید مرده بگوئیم و شهدا زنده هستند و منبع اثر می باشند ارزش زنده بودن هرکس به سربلند بودنش می باشد و شهدا بالاترین مقام عندربهم یرزقون هستند و به فرموده امام خمینی(ره)در شناخت مقام عند ربهم یرزقون عاجز هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها