خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

وحدت، اتحاد، برادری و یکی بودن عامل پیروزی در صحنه هاست/ انقلاب اسلامی ما با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در جمع مردم روستای سیف آباد کازرون گفت: عامل پیروزی وحدت، اتحاد، برادری و یکی بودن در صحنه‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۳۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسمی با حضور بسیجیان روستای سیف آباد کازرون در مسجد الزهراء(س)این روستا اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج به عنوان افتخار ملی جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه است.

وی ادامه داد: بسیج برای دشمنان یاس آفرینی و برای دوستان امید آفرین می باشد و بسیج دریایی شناور برای کمک به کشور در همه صحنه ها و عرصه هاست.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: عامل پیروزی ما در صحنه ها وحدت، اتحاد، برادری، یکی بودن و درکنار هم بودن می باشد. وی ابراز داشت: امروز جوانان نسل دوم گام انقلاب برای تمدن سازی باید قدم را محکم تر و راسخ تر از گذشته بردارند و در ادامه راه جوانان دیروز که شهدا بودند نیاز داریم دلسوز به نظام و ولایت باشیم.

سرهنگ توکل تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی با همه امکانات که در توان دارد علیه کشور کار می کند و وظیفه داریم در جهاد تبیین از واقعیات نظام و انقلاب در راستای جهاد تبیین بازگوئی نمائیم.

وی از مولفه های یک کشور قدرتمند گفت و یادآور شد: هر کشوری که به خواهد قدرتمند شود باید 4عرصه ملتی بزرگ، مکتبی بزرگ، رهبری بزرگ و دشمنی بزرگ داشته باشد و دشمن بزرگ میهمن اسلامی ما آمریکا در این43سال می باشد.

این مقام نظام تاکید داشت: دشمن نمی خواهد پیشرفت های نظامی اسلامی ایران را ببیند و در این راستا با استفاده از رسانه های دروغ خصوصا اینتر نشنال به دنبال فریب ذهن های کشور می باشد.

وی خاطر نشان نمود: انقلاب اسلامی ما با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است و انقلاب ما از مستضعفین تشکیل شده و این کشور مجهز به سلاح ایمان و تقواست که رمز پیروزی در مقابل تمام توطئه های دشمنان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار