خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

دانشجویان افسران دفاع مطهرند/اگر سپاه و بسیج نبودند انقلاب نبود

دکتر علی محمد زنگانه گفت:شما عزیزان بسیجی کسانی هستید که حیات طیبه خود را در بهترین دوران زندگی برای عقیده و جهاد در راه اسلام سپری می کنید.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۷۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

دانشجویان افسران دفاع مطهرند/اگر سپاه و بسیج نبودند انقلاب نبود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در همایش پیشگامان رهایی که با حضور دانشجویان بسیجی سراسر استان برگزار شد گفت: شجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السما است و امروز می بینیم این شجره طیبه در مقابل شجره خبیثه به نقش و وظایف تاریخی خود که حضرت امام در تشکیل بسیج مد نظرشان بود را مو به مو اجرا می کند.
وی افزود: شما عزیزان بسیجی کسانی هستید که حیات طیبه خود را در بهترین دوران زندگی برای عقیده و جهاد در راه اسلام سپری می کنید.
زنگانه عنوان کرد: ما شاهد بودیم که جبهه باطل با ترفندهایی که به خرج می دهند نمی خواهند اجازه دهند که حکومت اسلامی را بر اساس سنت پیامبر (ص) اداره کنیم. چون آنها اساسا با اسلام عزیز و شکل گرفتن یک حکومت دینی مشکل دارند.
استاندار گلستان اظهار داشت: در این برهه از زمان شما دانشجویان وظایفی دارید ، نباید منازعه کنید. نه قومی و نه مذهبی و در جبهه انقلاب هم منازعه نکنید چون اگر منازعه اتفاق بیفتد سست بازی و فشل بازی به وجود می آید و شوکت و عظمت شما از بین می رود.
این مقام مسئول بیان داشت: شما دانشجویان افسران دفاع مطهرید در عرصه دفاع از نظام، در مقابل این شبیخونی که راه افتاده است. این عرصه بسیار تاریخی خطیر در این برهه زمانی است که باید منادی وحدت باشید.
وی خاطر نشان کرد: با همدلی که در بین نیروهای نظامی و امنیتی استان داریم استان ما توانست بخش عمده ای از این مسیر خطرناک که دشمنان ما به راه انداخته اند را طی کند.
زنگانه تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید به شبهات پاسخ بدهد ، در مدارس حضور پیدا کنند و جهاد تبیین کنند. حتی در فامیل و اطرافیانتان برنامه روشنگری بگذارید. حتی از مسئولین مطالبه کنید، هیچ مسئولی نباید از عدالت خواهی قشر دانشجو ناراحت شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار