خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گنبدکاووس:

خانواده‌ها مانع فریب‌خوردن فرزندان برای حضور در اغتشاشات شوند

حجت الاسلام رجنی گفت: آمریکا در چهار دهه اخیر با انواع جنگ سخت، نرم، نیمه سخت، شناختی و ادراکی علیه ایران اسلامی توطئه چینی کرد اما موفق نبود
کد خبر: ۹۴۶۸۹۶۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

خانواده‌ها مانع فریب‌خوردن فرزندان برای حضور در اغتشاشات شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان فریب خورده در اغتشاشات اخیر به پدران و مادران توصیه کرد با افزایش مراقبت خود مانع تاثیرپذیری فرزندان‌ از تبلیغات سوء دشمنان در فضاهای مجازی و شبکه‌های معاند شوند.
حجت الاسلام «روح الله رجنی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: علاوه بر والدین، نهادهای مسوول امور تربیتی این کودکان و نوجوانان مانند آموزش و پرورش هم با باز کردن ذهن جامعه هدف خود نسبت به دسیسه‌های دشمنان، برای افزایش امنیت در جامعه تلاش کنند.
وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی مانند انتظامی، سپاه و اطلاعات برای حفاظت از امنیت و جان ملت ایران، تیر پیکان خود را به سمت کفار گرفته‌اند و شهدا و مجروحان زیادی را تقدیم کردند در صورتی که دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تخریب چهره آنان است.
امام جمعه موقت گنبدکاووس افزود: دشمن در طراحی اغتشاشات اخیر به دنبال تبدیل ایران به سوریه و عراق دیگر است و در ۲ ماه اخیر شبکه‌های معاند از جمله ایران اینترنشنال با همراهی گروه‌های تجزیه طلب برنامه‌های سازماندهی شده برای منفی نشان دادن چهره نیروهای امنیتی جان برکف اجرا، از مردم برای حضور در خیابان‌ها و سردادن شعار دعوت کردند.
وی گفت: اندیشکده‌های آمریکایی دهه ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ را دوران تعیین سرنوشت آمریکا برای رهبری دنیا می‌دانند اما روسیه، چین و ایران سه مانع اصلی آنان برای این هدف هستند و از این رو با انداختن اوکراین و ناتو به جان روسیه، محدود کردن روابط چین با همسایگان و همچنین تلاش برای از بین بردن امنیت و ساختن سوریه‌ای دیگر در ایران می‌خواهند این موانع را از سر راه خود بردارند.
امام جمعه موقت گنبدکاووس افزود: آمریکا در چهار دهه اخیر با انواع جنگ سخت، نرم، نیمه سخت، شناختی و ادراکی علیه ایران اسلامی توطئه چینی کرد اما موفق نبود و امروز به جنگ ترکیبی از نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی روی آورد و اعتقادات دینی و اماکن مقدس، حجاب و پرچم جمهوری اسلامی را هدف قرار داد.
حجت الاسلام رجنی اظهار کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب این فتنه هم با شکست مواجه می‌شود و نور جمهوری اسلامی همچنان بر جهان می‌تابد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: دشمنان تلاش زیادی برای از بین بردن تفکر بسیجی در ایران اسلامی انجام دادند اما با تلاش جوانان بسیجی شاهد ساخت موشک‌های دوربرد هستیم که می‌تواند در هفت دقیقه به رژیم غاصب صهیوینستی می‌رسد و در بحث‌های علمی هم موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.
امام جمعه موقت گنبدکاووس افزود: میوهای تفکر بسیجی شکل گرفته توسط امام خمینی(ره) با مراقبت رهبر معظم انقلاب به ثمر نشسته و این تفکر علاوه بر ایران، در جهان اسلام هم گسترش یافته و برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار