خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

انقلاب اسلامی ثمره‌ی خون هزاران شهید می‌باشد/ کسب 11 رده برتر سپاه کازرون در جشنواره مالک اشتر

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: افتخار داریم سپاه شهرستان کازرون ۱۱ رده برتر در سطح سپاه فجر فارس مربوط به سپاه ناحیه کازرون می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۴۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان کازرون که با حضور بسیجیان و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات این سپاه برگزار شد ضمن خیر مقدم و خوش آمد، اظهار داشت: افتخار داریم سپاه شهرستان کازرون 11رده برتر در سطح سپاه فجر فارس مربوط به سپاه ناحیه کازرون می باشد.

وی ادامه داد: افتخار داریم در جشنواره مالک اشتر تجلیل از برترین ها بسیج داشته باشیم و انتخاب بهترین ها در سطح بسیجیان این ناحیه که همه پای کار و تلاش برای نظام و انقلاب در راه رضای خدا و خشنودی مردم هستند بسیار سخت و دشوار می باشد.
سرهنگ توکل تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثمره ی خون هزار هزاران شهید می باشد و همه در نگهداری و پاسداری از خون شهدا مسئول هستیم و بدانیم که بهترین اسوه و الگوه شهدا هستند.
وی به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و یادآور شد: بهترین راه مقابله با برنامه و نقشه های دشمنان جهاد تبیین برای مردم می باشد و همه وظیفه داریم راه صحیح برای مردم تبیین و ترسیم نمائیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از نقش بسیجیان شهرستان در صحنه ها سخن گفت و اشاره داشت: لازم می دانم در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کازرون از حضور در صحنه ها و میدان دار بودن بسیجیان در همه صحنه ها تشکر داشته باشم .
وی گفت: همه در راه ولایت همانند مالک اشتر سرباز و پاسدار انقلاب و نظام باشیم چرا که در ادامه راه و خون شهدا همه مسئول هستیم.
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها