خبرهای داغ:

دوره آموزشی هلال احمر در روستا لاسجرد برگزار شد

با هدف افزایش توانمندی بانوان بسیجی در خصوص امداد و نجات، دوره آموزشی هلال احمر در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۰۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه در راستای برنامه های ابلاغی برنامه های متنوعی را در سطح پایگاه برگزار کرده است.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلیه برنامه ها با همکاری بسیجیان در محله و پایگاه برگزار می شود. ویژه برنامه شهدا آبروی محله همراه با قرائت زیارت ناحیه مقدسه در منزل محمد تقی شهادت با مداحی رمضانعلی  پیوندی برگزار شد.

او افزود: در جهت آمادگی بسیجیان در زمینه امداد و نجات کلاس های آموزشی هلال احمر و امداد به مدت 10 جلسه با حضور سنگسری از بانوان بسیجی و مربی هلال احمر سرخه با استقبال خوب بسیجیان برگزار و در پایان به اعضا گواهی نامه اعطا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین بسیجیان همراه با حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام‌ جماعت مسجد بهشتی لاسجرد و والدین دانش آموزان با حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه شهرستان در جهت مطالبه گری برخی از مسائل روستا و رسیدگی به مشکلات مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

شهادت بیان داشت: بسیجیان این پایگاه مقاومت با شناسایی 4 نفر از افراد کرونایی و تماس تلفنی با آن ها و تذکر به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و قرنطینه خانگی در طرح شهید سلیمانی سال ۱۴۰۱ مشارکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار