خبرهای داغ:

جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان سرخه برگزار شد

جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان سرخه با حضور اعضا در جهت رسیدگی به امور مربوط به اتباع در فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۷۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان سرخه با حضور حجت اله کرمانی فرماندار سرخه و اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کرمانی در این دیدار با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی حاضر در شهرستان اظهار کرد: دستورالعمل های مربوط به تردد، اقامت، اشتغال و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اتباع خارجی می بایست با دقت و حساسیت بیشتری توسط اعضای این کمیسیون پیگیری شود.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت متنفذین اعضای شوراهای اسلامی برای ساماندهی اتباع خارجی حاضر در شهرستان گفت: هوشیاری و آگاهی شهروندان در خصوص قوانین مربوط به اتباع خارجی می تواند از بروز بسیاری از موضوعات و مشکلات بعدی پیشگیری نماید.

فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به قانون مربوط به رهن و اجاره املاک و اتباع خارجه عنوان کرد: عقد هرگونه قرارداد رهن و اجاره توسط افراد، بنگاه های معاملاتی به اتباع خارجی بدون اخذ مجوز مقامات مسوول ممنوع بوده و با متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار