خبرهای داغ:

اهدا کمک نقدی ۲۹۰ میلیون ریالی به نیازمندان شاهرود

شاهرود_ به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود، ۲۹۰ میلیون ریال کمک نقدی به خانواده‌های کم برخوردار این شهر اهدا گردید.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۸۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

اهدا کمک نقدی ۲۹۰ میلیون ریالی به نیازمندان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود در دو ماه اخیر به کمک خیرین و خیریه و پایگاه ساجده حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س)، پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و کانون خادمیاران رضوی این مسجد کمک‌های را به نیازمندان ارائه کرده که در ادامه به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم.
توزیع ۲۹ بسته گوشت بین نیازمندان شاهرود و اهداء کولر، پنکه، بوفه و انواع لوازم خانگی به نیازمندان نقاط محروم و توزیع ۱۵۵ غذای گرم به نیازمندان در نقاط کم برخوردار و توزیع ۶۰ سبد غذایی بین نیازمندان نقاط کم برخوردار شاهرود انجام شده است.
توزیع ۲۲ بسته انواع لوازم التحریر بین دانش آموزان، تقدیم ۵۵۰هزار تومان برای گازکشی منزل عروس و داماد نیازمند، توزیع ۴۱ دست لباس گرم و تابستانی بزرگسال و نوزاد، کیف و کفش
به نیازمندان شاهرودی و کمک معیشتی نقدی بیش از ۱۳۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال بین نیارمندان و دانش آموزان نقاط محروم شاهرود انجام پذیرفت.
همچنین جذب کمک نقدی ۱۶۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال و توزیع بین نیازمندان و امورات بسیج سازندگی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار