خبرهای داغ:

دانش‌آموزان باید در صدر توجه مسئولین قرار گیرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: آرمان‌های شهدای دانش‌آموز باید به نسل جدید منتقل شده و به دو بال علم و ایمان مجهز شوند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۹۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین فرج‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب 8 آبان در دیدار با رئیس آموزش و پرورش میاندوآب به مناسبت در پیش بودن هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد:  دانش آموز، مهم‌ترین عضو یک جامعه است و باید در صدر توجه‌های مسئولین به ویژه نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب لازمه موفقیت دانش‌آموزان و پیشرفت همه‌جانبه کشورمان را مجهز شدن نسل جدید به دو بال علم و ایمان ذکر کرد و گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی را در پیش‌رو داریم، که لازم است از این فرصت ارزشمند برای انعکاس دستاوردهای نظام و انقلاب استفاده کرده و میزان تاثیرگذاری نسل جدید در موفقیت‌ها را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه، آرمان های شهدای دانش آموز را باید به نسل جدید انعکاس دهیم، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان زیادی بودند که با بینش عمیق در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه، نباید در مواجهه با رویدادهای فرهنگی و اجتماعی جامعه بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: در همه عرصه‌ها باید حضور فعال داشته باشیم و این روحیه مسئولیت‌پذیری را به جامعه و نسل جدید انتقال دهیم.

رستم وکیلی مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در این دیدار بر لزوم همکاری بسیج با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برای هرگونه همکاری آمادگی کافی داریم، به‌ویژه اینکه در برهه‌ای حساس قرار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب گستاخانه آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی را هدف حملات خود قرار داده‌اند و از ابراز مواضع شوم خود هیچ‌گونه ابایی ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار