خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت طلاب خواهر بسیجی شاهرود

شاهرود_ فرمانده پایگاه امام صادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود از تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و اهدا به خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۱۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت طلاب خواهر بسیجی شاهرودعلیان نژادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید محسن حججی پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه السلام خواهران طلاب شاهرود اظهار کرد: تعداد ۳۰ پیتزا در هفته وحدت و شب میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام بین خانواده‌های ایتام توزیع گردید.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه السلام از توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های کم برخوردار خبر داد و گفت: ۵۰ بسته کمک‌های مومنانه نیز تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
او با اشاره به دیدار با خانواده‌های اهل تسنن افزود: در هفته وحدت در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و همچنین تحکیم وحدت بین شیعیان وبرادران و خواهران اهل تسنن به دیدار با خانواده‌های اهل سنت رفته و در خلال این سرکشی‌ها در حد توان مشکلات اقتصادی، فرهنگی واجتماعی این خانواده‌ها را مرتفع شد.
علیان نژادی از قربانی یک راس گوسفند به همت خیرین گروه جهادی شهید محسن حججی و توزیع گوسفند قربانی بین خانواده‌های کم برخوردار نیز خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار