به مناسبت هفته نیروی انتظامی

آئین تجلیل از نیروی انتظامی درپایگاه مقاومت خاتم الانبیاء باغک جنوبی تنگستان

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تنگستان درآئین تجلیل از نیروی انتظامی درپایگاه مقاومت خاتم الانبیاء باغک جنوبی گفت: نیروی انتظامی به دنبال امنیت آفرینی در همه عرصه هاست.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۴۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ احمدحیدری فرمانده سپاه تنگستان درآیین تجلیل از نیروی انتظامی که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء باغک جنوبی برگزار شد گفت: بدون شک یک از مجموعه هایی که در واقع دارای بیشترین و بالاترین و تنوع گستردگی ماموریت در سطح نظام اسلامی دارد نیروی انتظامی است زیرا یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی امنیت آفرینی می باشد.

 فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تنگستان درادامه افزود : نیروی انتظامی به دنبال امنیت آفرینی در همه عرصه ها چه دریایی ، زمین و عرصه های مختلف اقتصادی ، امنیتی و پلیس اینترپل برای مردم بوده که شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است .
سرهنگ احمدحیدری تصریح کرد : امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه تکنولوژی صورت گرفته است فعالیت های مجرمانه تغییرنموده میان فاصله امنیت و نا امنی بسیار اندک و شکننده است که اگر نباشد تعامل ، همکاری و هم افزایی مجموعه های امنیت ساز قطعا امنیت دچار مشکل می شود .
وی بیان کرد : یکی از مقول ههای بسیار مهم بحث امنیت پایدار است که با مشارکت و حضور مردم ایجاد می شودکه خیلی ارزشمند است.

درادامه احمدلطفی فرماندارتنگستان نیز ضمن تشکراز تلاشهای نیروی انتظامی درسطح شهرستان گفت:دشواری کار سبزپوشان مقتدر کشورمان از بعد نظامی و امنیتی را از آنجا شاید بتوان چندین برابر سایر قوای نظامی دانست که درگیر با فتنه های داخلی هستند ، فتنه هایی که بدلیل وطنی بودن ،تشخیص را برای تعیین مجرم یا مجرمین بسیار سخت میکند . مسلّم است که درگیری با دشمنی که از روبرو حمله میکند و جغرافیا و زبان و سایر مواردش با ما متفاوت است بسیار آسانتر از فتنه گران و خرابکاران داخلی است که با زبان و جغرافیا و سایر موارد منطبق با مردم سرزمینمان، از درون و به اصطلاح از پشت سرو منافقانه حمله میکنند .

درپایان از فرماندهی وکارکنان انتظامی شهرستان تنگستان توسط مسئولین شهرستانی وهمچنین خانواده معظم شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات