خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

402 هزار نفر دانش آموز گلستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند/بیش از 90 درصد دانش آموزان استان واکسن کرونا را تزریق کردند

سید رضا نظری گفت:دو سال وقفه در روند آموزش حضوری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برای دانش آموزان آسیب‌زا بود و به وضعیت آموزش لطمه وارد کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۴۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

402 هزار نفر دانش آموز گلستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند/بیش از 90 درصد دانش آموزان استان واکسن کرونا را تزریق کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان صبح امروز در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در هنرستان دخترانه بعثت گرگان، اظهار کرد: از امروز 402 هزار نفر دانش آموز گلستانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که از این تعداد 44 هزار نفر کلاس اولی هستند.

سید رضا نظری با بیان اینکه خوشبختانه با اقدامات انجام شده هیچ کمبود معلم در استان وجود ندارد، افزود: در سال تحصیلی جدید نزدیک به سه هزار مدرسه با ۱۶ هزار و ۵۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کرونا امسال مدارس به طور 100 درصد حضوری شده است، تصریح کرد: خوشبختانه بیش از 98 درصد فرهنگیان گلستانی و همچنین بیش از 90 درصد دانش آموزان استان واکسن کرونا را تزریق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از والدین خواست دانش آموزان را برای آموزش حضوری و حضور در مدرسه آماده کنند و تأکید کرد: دو سال وقفه در روند آموزش حضوری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برای دانش آموزان آسیب‌زا بود و به وضعیت آموزش لطمه وارد کرد.

نظری با بیان اینکه در تابستان برای جبران اُفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های جبرانی به صورت رایگان برگزار شد تا یادگیری آنها عمیق‌تر شود، بیان کرد: در حال حاضر نیز از والدین درخواست می کنیم زمینه حضور فرزندان خود را در مدارس فراهم کنند تا شاهد بازماندگی از تحصیل و ترک تحصیل دانش آموزان گلستانی نباشیم.

وی با بیان اینکه در سه ماه اخیر در حال رصد دانش آموزان برای احصای میزان دانش آموزان بازمانده از تحصیل بوده‌ایم، تصریح کرد: آمار دقیق دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل پس از بازگشایی مدارس و از مهر ماه به بعد مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار