خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد:

صبر بر ناملایمات زندگی، درس بزرگی از امام حسن(ع) است که در دوران سربازی باید ذخیره زندگی آینده گردد

حجت الاسلام رجنی گفت: دفاع مقدس تلفیق دنیا و معنویت است؛ انسانی که در مکتب شهدا تربیت شود نورانیتی پیدا می‌کند که راه را در این فتنه ها گم نخواهد کرد
کد خبر: ۹۴۵۸۶۲۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد در مراسم روز سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستان امامزاده یحیی بن زید(ع) شهرستان گنبد کاووس برگزار شد عنوان کرد: امسال هفته دفاع مقدس با رحلت رسول خدا(ص) ، شهادت امام حسن(ع) و شهادت علی بن موسی الرضا(ع) تیارن پیدا کردا است و جوان سرباز شایسته است در هر مناسبتی یک الگوی اخلاقی را در خود تقویت نماید.

وی افزود: درسی که سربازان از رسول خدا (ص) می بایست بدست آورند خوش اخلاقی با اطرافیان است که با این خصلت، افراد شبیه ترین حالت به رسول الله(ص) خواهند بود.

حجت الاسلام رجنی اذعان داشت: اما درس از امام حسن علیه السلام برای جوانان ما، صبر است؛ صبر بر ناملایمات زندگی درس بزرگی از امام برای ماست که در دوران سربازی باید ذخیره زندگی آینده گردد.

وی ادامه داد: جوانان درس و الگویی که از سیره امام رضا علیه السلام می‌توانند کسب نمایند، تواضع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس تلفیق دنیا و معنویت است، اما شاخصه رایج در جوان مومن و پاکدامن دفاع مقدس معنویت بوده است؛ انسانی که در مکتب شهدا تربیت شود نورانیتی پیدا می کند که راه را در این فتنه ها گم نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار