نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گنگان در آستانه هفته دفاع مقدس

نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کنگان با خبرنگاران و اصحاب رسانه در آستانه دفاع مقدس برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۵۷۴۸۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان؛نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان با اصحاب رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان ضمن خوش آمد گویی خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر نقش محوری خبرنگاران در جهاد تبیین ومدیریت رسانه جامعه تاکید نمود و افزود: به تعبیر امام خامنه ای(مد ظله العالی)،خبرنگار با کار و هنر خود نقش موثری در رشد فرهنگ جامعه دارد.
سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده با اشاره به تدوین بیش از 102 برنامه اعم از یادواره  شهدا در سه شهرکنگان،بنک و سیراف،سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران،برگزاری مسابقات فرهنگی،هنری،علمی و ورزشی و همچنین برگزاری نشست های جهاد تبیین در هفته دفاع مقدس،این برنامه ها را تشریح نمود.
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان کنگان شروع هفته دفاع مقدس را با بازگشایی مدارس اتفاقی مبارک توصیف نمود و افزود: در همین راستا و با محوریت مدارس بسته های حمایتی نوشت افزار توسط بسیج دانش آموزی،بسیج سازندگی و بسیج ادارت بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد. همچنین در راستای کمک مونانه تعدای بسته کمک معیشتی که به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی تهییه گردیده است رادر هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کنگان در پایان با تقدیر و تشکر از خبرنگاران بر هم افزایی بیشتر بسیج و جامعه خبرنگاری و اصحاب رسانه جهت پوشش بهتر و با کیفیت تر برنامه های اجرا  شده در سطح شهرستان تاکید نمود.
پایان خبر/
 
ارسال نظرات