خبرهای داغ:
سردار بهاریان:

جهادگران امروز از جنس جهادگران دوران دفاع مقدس هستند/ ۱۸۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعال هستند

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی امروز، همانند گروه‌های جهادی دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کنند، گفت: جهادگران امروز از جنس جهادگران دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار، ولی بهاریان در آیین افتتاحیه فعالیت‌های گروه‌های جهادی همدان، به اهمیت و نقش این گروه‌ها پرداخت و اظهار کرد: گروه‌های جهادی همواره در همه عرصه‌ها و شرایط سخت به خوبی نقش‌آفرینی کردند و خالصانه برای رضای خدا پا در عرصه جهاد نهادند.

وی به فعالیت گروه‌های جهادی در دوان دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: جهادگران در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی وبا توکل به خدا برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا خاسته و در برابر دشمن تا دندان مسلح بدون هیچ گونه امکانات و تجهیزات ایستادگی کردند و با فعالیت و ابتکار خود بدون آن که آموزش و تخصص خاص داشته باشند به خوبی جنگ را اداره و با اقدامات بی‌نظیری که انجام دادند پیروز میدان شدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی امروز، همانند گروه‌های جهادی دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کنند، گفت: جهادگران امروز از جنس جهادگران دوران دفاع مقدس هستند و اگر در دوران دفاع مقدس در کنار گروه‌های جهادی بودیم، امروز نیز وظیفه داریم همیار و پشتیبان این گروه‌ها که در بحث محرومیت‌زدایی، جهادی و ... فعالیت می‌کنند، باشیم.

* فعالیت شبانه‌روزی گروه‌های جهادی برای کاهش مشکلات بحران آب

وی با اشاره به مشکلات کم آبی و بحران آب در همدان به فعالیت‌های جهادی بسیجیان در این عرصه اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه امروز مشکلات بسیار است و به دلیل کاهش نزولات آسمانی، تنش آبی هم گریبان‌گیر مردم همدان شده، گروه‌های جهادی به صورت شبانه‌روزی در این عرصه به خوبی فعالیت می‌کنند و پای کار هستند تا بتوانند بخشی از مشکلات را رفع کنند.

سردار بهاریان با تاکید بر اینکه امروز در راستای محرومیت‌زدایی در استان گروه‌های جهادی تشکیل شده، به فعالیت یک هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در سطح استان اشاره کرد و افزود: این گروه‌های جهادی به تمام معنا پای کار بوده و با تلاش و پشتیبانی دوستان توانستند اقدامات بسیار خوبی انجام دهند.

وی از فعالیت بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در سطح شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: با همت و تلاش آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی توسط گروه‌های جهای بیش از ۲۰ مدرسه در سطح شهرستان همدان در مناطق کم برخوردار مرمت و بهسازی خواهد شد و علاوه بر آن تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بر لزوم انعکاس اقدامات جهادی بسیجیان و فعالیت جهادی مسئولین در جامعه تاکید و بیان کرد: متاسفانه امروز با جنگ نرم و با دروغ‌پردازی در فضای رسانه، سعی در ناامید کردن مردم و انحراف اذهان مردم به سمت و سوی اهداف خود دارد که برای مقابله با این دشمنی‌ها لازم است فعالیت‌های جهادگرانه مردم و مسئولین که به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌می کنند منعکس و بازگو شود تا مردم امیدوارتر شوند.

وی با بیان اینکه مسئولین در حل مشکل آب نیز به صورت جهادی و شبانه روز فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید این تلاش‌ها و اقدامات در خفا بماند و دشمن از وجود مشکلات به نفع خود استفاده کند بلکه باید این تلاش‌ها در جامعه تبیین و بازگو شود تا مردم بدانند مسئولین برای رفع مشکلات آن‌ها در میدان هستند و به خوبی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار