خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه پیام نور همدان خبر داد

برگزاری اردوی جهادی سه روزه بسیج دانشجویی در دشته قهاوند

همدان- فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری اردوی جهادی سه روزه بسیج دانشجویی در دشته قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

عطیه ارمغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار کرد: اردوی جهادی سه روزه در دشته قهاوند به همت پایگاه فاطمه الزهراء(س) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ما این پایگاه را از قبل شناسایی کردیم، افزود: امروز در این پایگاه زیارت عاشورا و سخنرانی مبلغ و احکام را داشتیم.

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) دانشگاه پیام نور همدان ادامه داد: اطلاع‌رسانی خانواده‌ها، مشاوره با حضور دکتر مطهری، تربیت دینی کودک، کار با کاردستی و نقاشی نیز با استقبال خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در بحث تربیت کودک توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: مردم با گروه‌های جهادی ارتباط خوبی گرفتند و تعداد ۶۰ نفر از دانشجویان در این اردو حضور دارند.

ارمغانی با اشاره به نگرانی‌های والدین بچه‌ها در روستا ابراز کرد: بچه‌ها اوقات فراغت ندارند و والدین نگران فرزندان خود هستند چرا که اگر برنامه‌ریزی خوبی برای اوقات فراغت نشود کودکان دچار افسردگی شده و مشکلات روستا بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات