خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام آزادیخواه:

اجازه نخواهم داد قطره‌ای از آب سد کلان ملایر به جای دیگری انتقال داده شود

همدان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت همه جانبه همشهریان اگر شده در کنار سد کلان ملایر چادر بزنم، اجازه نخواهم داد قطره‌ای از آب سد کلان ملایر به جای دیگری انتقال داده شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۵۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تخصیص آب سد کلان ملایر به ۳۸ روستای شهرستان بروجرد اظهار کرد: تا زمانی که نماینده مردم شریف ملایر هستم اجازه نمی‌دهم به این سادگی‌ها آب سد کلان ملایر به جای دیگری منتقل شود.

وی افزود: با سوء تدبیر برخی مدیران اجرایی در وزارت نیرو متاسفانه اقداماتی انجام شد که با هوشمندی این حقیر و با همراهی برخی مدیران اجرایی این موضوع متوقف شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هیچگونه برداشتی از آب سد کلان برای شهرستان‌های مجاور اتفاق نیفتاده و اتفاق هم نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: انتظار دارم از نهادهای امنیتی و نظارتی پیش از آنکه این اقدام ناشیانه مدیر منابع آب کشور تبدیل به یک بحران اجتماعی در شهرستان ملایر شود این موضوع را تدبیر کنند و شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که مردم در آرامش کارشان را ادامه بدهند.

آزادیخواه تصریح کرد: به طور قطع با حمایت همه جانبه همشهریان عزیز اگر شده در کنار سد کلان ملایر چادر بزنم و در مقابل ماشین‌آلات و تجهیزات بخوابم، اجازه نخواهم داد قطره‌ای از آب سد کلان ملایر به جای دیگری انتقال داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار