خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد:

کارگاه آموزش مدیریت مصرف برق ویژه خواهران در کازرون برگزار شد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای رزمایش ملی صرفه جویی، و اطلاع رسانی صحیح شیوه‌های مدیریت مصرف انرژی کارگاه آموزش مدیریت مصرف برق ویژه خواهران در کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۷۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای رزمایش ملی صرفه جویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت نیرو با هدف مشارکت بسیج در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح شیوه های مدیریت مصرف انرژی کارگاه آموزش مدیریت مصرف برق ویژه خواهران در کازرون برگزار شد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست های آموزشی با حضور رابطین انرژی و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شهرستان کازرون و کارگاه آموزشی مدیریت مصرف برق در بخش اداری و خانگی ویژه فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران در محل سالن آمفی تئاتر سپاه کازرون برگزار شد.
جانشین سپاه ناحیه بسیج شهرستان کازرون ادامه داد: در راستای هماهنگی و تعامل بسیج و مدیریت برق با توجه به ابلاغ های انجام شده، نشست ها و کارگاههای در خصوص مصرف بهینه برق در شهرستان کازرون از اواخر خردادماه جهت برطرف شدن مشکل خاموشی با حضور ادرات و خواهران بسیجی در جلسه های متعدد برگزار شده است.

همچنین در کارگاه آموزشی مدیریت مصرف برق که با حضور ادارات و خواهران بسیجی در سالن آمفی تئاتر شهرستان کازرون برگزار شد محمد باقری، رییس اداره خدمات مشترکین توزیع برق کازرون با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه و همچنین آگاه سازی مشترکان برق به ویژه مشترکان خانگی، گفت: کاهش بارندگی‌ها، کمبود منابع آب و همچنین محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه‌های برق آبی، در تابستان سال جاری باعث شده تا تراز تولید و مصرف برق متعادل نباشد که این امر ضرورت مدیریت مصرف برق را در جهت جلوگیری از اعمال خاموشی های اضطراری دوچندان می کند.

باقری، نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم جامعه در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف برق و تاثیر مطلوب آن بر کاهش مصرف انرژی در ایام سال و به ویژه در فصل تابستان را مهم توصیف کرد و ادامه داد: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه توسط پایگاه های بسیج، ضمن کمک به تحقق اهداف مدیریت مصرف، به نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه برق در سطح جامعه منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر مدیریت صحیح مصرف برق و عدم بکارگیری وسائل پرمصرف غیر ضرور در ساعات اوج بار از سوی مشترکین گفت: تداوم آموزش راهکارهای مدیریت مصرف به فرماندهان و‌ سرگروههای بسیج و اشاعه آن در سطح نیروهای بسیج در اقشار مختلف، نقش بسیجیان به عنوان ناظران بر عملکرد ادارات و سازمان ها در زمینه پایش مصرف فرهنگ سازی و کاهش پیک بار بسیار موثر خواهد بود.
در پایان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خاطر نشان نمود: با برنامه های ریزی صورت گرفته مدیریت برق کازرون و ناحیه مقاومت بسیج در راستای اشاعه فرهنگ صرفه جویی، آگاهی بخشی و پایش مصرف برق در بخش اداری ، سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی ویژه اصناف و اقشار مختلف در سطح شهرستان کازرون مطابق برنامه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار