خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد:

طبخ ۳۰ هزار پُرس غذا به مناسبت عید غدیر در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: طبخ ۳۰ هزار پُرس غذاگرم به مناسبت عید غدیر در کازرون انجام شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۰۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک عید بزرگ غدیر خم بیان نمود: در راستای گرامی داشت هرچه بهتر و بیشتر دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم 30هزار پُرس غذای گرم تهیه و توزیع شد.
وی با توجه به تاکیدات و روایات وارده مبنی بر اطعام در ایام عید غدیر و ثواب‌های فراوان در این خصوص گفت: برای انجام این امر خداپسندانه همه گروههای جهادی، خیرین، پایگاههای بسیج، هیات امنای مساجد و حسینیه و امت حزب الله شهرستان کازروندر راستای بزرگداشت هرچه بهتر این ایام با تمام توان در خدمت به ائمه اطهار همه وجود خود را نثار نمودنند..
سرهنگ توکل ادامه داد: اولویت تقسیم غذا برای مناطق کم برخوردار شهرستان بوده و با توجه به احیای سنت ها در مراسمات و ایستگاههای صلواتی نیز با همکاری هرچه بهتر همه مجموعه ها تقسیم صورت گرفته است.
وی اضافه داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون با اجرای برنامه های متنوعی همچون برگزاری دعای عرفه، ذبح گوسفند، سخنرانی و مولودی خوانی، نمایش میدانی غدیر، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش مدافعان حریم خانواده، جنگ شادی،شب شعر ،جشن غدیر،مسابقه نقاشی کودکان و....از دهه امامت و ولایت امسال میزبانی و استقبال نمودنند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتهاء از عموم امت خداجوی شهرستان کازرون خصوصا بسیجیان ولایت مدار و ولایت پذیر شهرستان که در اجرای و گرامیداشت دهه امامت و ولایت همکاری و عنایت داشتند کمال تقدیر و تشکر را نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار