آغاز پویش همکلاسی مهربان ۳ در استان بوشهر

پویش همکلاسی مهربان ۳ در آستانه سال تحصیلی و فصل بازگشایی مدارس با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۰۵۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

آغاز پویش همکلاسی مهربان ۳ در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران از آغاز پویش همکلاسی مهربان ۳ با هدف تامین لوازم التحریر ایرانی و اسلامی، البسه، کیف و کفش و تامین هزینه ثبت نام کتب درسی مدارس برای دانش آموزان نیازمند خبر داد.
حسین معینی گفت: یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج دانش آموزی بر اساس تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، اجرای نهضت کمک‌های مومنانه (پویش همکلاسی مهربان) است که این مهم با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی هم زمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.
وی هدف از برگزاری این پویش را بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج در حمایت از محرومین و همچنین امید آفرینی در بین دانش آموزان بی بضاعت و گسترش و تقویت نشاط و خودباوری بین آن‌ها عنوان کرد.
معینی در ادامه خاطرنشان نمود: با بهره گیری از فضای معنوی ایام پرفضیلت ماه ذی الحجه به ویژه عید سعید قربان و عید سعید خم تلاش می‌شود به رسم مولای متقیان، در آستانه بازگشایی مدارس کمک به دانش آموزان نیازمند سرلوحه خانواده‌های عزیر هم استانی قرار گیرد و همچون سالیان گذشته در این پویش معنوی شرکت نمایند.

وی در پایان زمان برگزاری پویش همکلاسی مهربان را از تاریخ ۱۵/۴/۱۴۰۱ الی ۱/۷/۱۴۰۱ اعلام نمود
انتهای پیام/

ارسال نظرات