خبرهای داغ:
سردار مطهری:

امام خمینی (ره) الگوی عملی برای نسل جوان جامعه

شاهرود_ معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام راحل الگوی عملی برای نسل جوان جامعه هستند و باید این الگو را ترویج و تعمیق نماییم.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۴۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار عباس مطهری در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در مسجد امام حسین (ع) شهر مجن با تاکید بر اینکه امام راحل امروز الگوی عملی برای نسل جوان جامعه هستند، افزود: امام راحل به فرموده رهبر انقلاب روح انقلاب اسلامی است و باید این روح در کالبد افراد جامعه جاری باشد.
او با اشاره به ویژگی‌های امام راحل از جمله شجاعت، استکبارستیزی، ساده زیستی، معنویت و مقابله با ارتجاع و استبداد، گفت: این ویژگی‌ها باید در جامعه ما روز به روز افزایش یابد.
معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نیاز است تلاش کنیم در مسیر تعمیق و گسترش مکتب امام راحل قدم برداریم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های متمادی تلاش دارند مکتب امام راحل را بیان و امروز نیز باید مراقب باشیم امام راحل را تحریف نکنند و جهاد تبیین در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.
مطهری در این مراسم با بیان خاطراتی از رفتار عملی امام راحل و گوشه‌ای از تاریخ زندگی امام بر سیر و سلوک بر زندگی امام راحل تاکید کرد.
در این مراسم خوریانی به مرثیه سرایی پرداخت.
این مراسم به همت پایگاه‌های بسیج ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و بنت الهدی حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) و ستاد بزرگداشت ارتحال امام برگزار شد.

امام خمینی (ره) الگوی عملی برای نسل جوان جامعه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار