خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون:

بهترین تفکر و اندیشه اسلامی در آثار شهید مطهری است/ تفاوت انسان‌ها در طرز تفکر آن هاست

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: بهترین تفکر و اندیشه اسلامی در آثار شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۷۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ،حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان داشت:ریل گزاری سپاه در جریان انقلاب برای نقش آفرینی و ولایت پذیری به خوبی در حال انجام است.
وی در این مراسم که در سالن اجتماعات و با حضور کارکنان و برخی از شوراهای بسیجی حوزههای مقاومت بسیج برگزار شده با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و شهید مرتضی مطهری بیان داشت: مهمترین ویژگی برای مسیر خودسازی و شناخت در مرحله اول خودسازی می باشد.
امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: در پردازش به جامعه اسلامی و جامعه نوین باید به شخصت خود بپردازیم و قبل از انجام هر تصمیمی به عقیده نیاز داریم و بهترین آثار تفکر و اندیشه در جامعه اسلامی از شهید مطهری به جا مانده است.
وی با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ی معلم فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی و آموزشی معلمان و استادان و مربیان که درعرصه‌ های علم و آموزش عنایت دارند را پاس داشته باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی با اهمیت به نقش تربیت در جامعه و آثار شهید مطهری در این رابطه مطرح داشت: معلمی شغل انبیاء و راه رسم عاشقی در فضای تعلیم و تربیت و پرورش نسل‌های آینده است و بی شک ترویج دانش و بینش در میان جامعه وظیفه‌ای است خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به وضوح مشهود می باشد.
در ادامه این مراسم به تعدادی از مربیان عقیدتی سیاسی به نمایندگی از سایر مربیان سپاه و بسیج شهرستان کازرون با حضور امام جمعه و فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه هدایا و لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها