اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در بوشهر

اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان به یاد 48000 شهید ارتش قهرمان جمهوری اسلامی به همت تربیت بدنی سپاه، ارتش و پایگاه شهید حر آبادی استان بوشهر با حضور 24 تیم در رده های سنی مختلف در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سری مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور خانواده معظم شهدا، و جمعی از مسئولان استانی در زمین چمن مصنوعی شهدای پایگاه دریایی بوشهر به همت تربیت بدنی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.

 

  مسئول تربیت بدنی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه  بیست و چهار تیم در این مسابقات شرکت کردند افزود: این مسابقات در رده های سنی زیر 13 سال، زیر 15 سال و زیر 17 سال  برگزار شد.

 

وی افزود: اختتامیه این مسابقات در پایان ماه مبارک رمضان با اهدای کاپ و جایزه به تیم های برتر انجام شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار روح الله فرزین گفت: در ماه مبارک رمضان به همت تربیت بدنی سپاه امام صادق علیه السلام و تربیت بدنی نواحی و حوزه های مقاومت بیش از 80 برنامه فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات فوتسال، والیبال، فوتبال و والیبال ساحلی از برنامه های انجام شده در سراسر استان در این ماه  بود.

 

فرزین در پایان با تشکر از همکاری بسیار خوب تربیت بدنی های پایگاه دریایی و هوایی ارتش گفت: برای برگزاری این مسابقات همکاری بسیار خوبی بین سپاه و ارتش وجود داشت و باید در کنار آن  از پایگاه شهید حر آبادی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه مالک اشتر در جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تشکر کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار