امام جمعه دیر:

تکریم از معلمان به فرهنگ عمومی تبدیل شود

امام جمعه دیر گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان است که احترام و بزرگداشت و بالا بردن جایگاه و شأن معلم به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در  اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر در سال  جدید گفت: همه به وظیفه اسلامی انسانی خود در قبال مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین عمل کرده و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

 

  امام جمعه دیر با تقدیر از تلاش‌های معلمان بویژه در دوران کرونا جهت آموزش دانش آموزان افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان است که احترام و بزرگداشت و بالا بردن جایگاه و شأن معلم به فرهنگ عمومی تبدیل شود. 

 

وی ادامه داد: عنوان معلمی بسیار مقدس است و در قرآن کریم اولاً به ذات مقدس حق تعالی و ثانیاً به پیامبر اسلام تعلق گرفته است. 

 

حسینی یادآور شد: قبل از همه خود معلمان جایگاه خود را قدر دانسته و به نقشی که می‌توانند در هدایتگری و احیاگری جامعه ایفا کنند توجه داشته باشند. 

 

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم نسلی خلاق، متعهد، متدین، شجاع و دارای صفات والای انسانی داشته باشیم طبعاً کار معلم است و تمام تشکیلات آموزش و پرورش و همه باید آن کسی را که میدان دار است یعنی معلم را پشتیبانی کنند تا بتواند نقش آفرینی کند.

 

  امام جمعه دیر بیان کرد: در هفته معلم نسبت به جایگاه والا و نقش آفرینی معلمان تاکید داشته باشیم.

 

انتهای خبر/‌

ارسال نظرات
آخرین اخبار