خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

ساخت منزل محروم در روستای کمارج کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از ساخت منزل محروم در روستای کمارج کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۸۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه کازرون بیان داشت:به همت گروه جهادی شهید عباس نریمان از کانون بسیج مداحان ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای کمارج از بخش مرکزی شهرستان کازرون شروع شد.
وی بیان نمود:فعالیت گروه جهادی شهید عباس نریمان جهت ساخت این منزل مسکونی با کمک خیرین و اعضا گروه جهادی از سال قبل شروع شده و تا کنون آجر چینی و مرحله بتن ریزی با هزینه 160میلیون تومان انجام شده است.
در ادامه مهدی خوبانی مسئول گروه جهادی و بسیج مداحان سپاه ناحیه کازرون با قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی ادامه داد:فعالیت های گروه جهادی شهید عباس نریمان از شهدای مداح شهرستان کازرون در قسمت ساخت و ساز منزل محرومین،تهیه جهیزیه،اهدائ بسته های معیشتی،پخت غذاهای گرم ،هزینه درمانی و آزادی زندانی به کمک خیرین و اعضا گروه جهادی از سال 1399تا کنون در حال فعالیت می باشد.
وی اضافه داشت: ساخت منزل محروم در روستای کمارج این شهرستان با امتیاز زمین از طرف خانواده نیازمند و فعالیت گروه جهادی شهید نریمان در قسمت های بتن ریزی و آجرچینی به وسعت 85متر زیربنای ساختمان در حال اجرا می باشد.
مسول گروه جهادی شهید عباس نریمان ضمن تشکر از خیرین و اعضاء گروه جهادی از عموم مردم خصوصا خیرین و مسولان شهرستان جهت تکمیل این منزل نیازمند دعوت به عمل آورد. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار