خبرهای داغ:

صدرنشینی تیم شهید شاملی کازرون در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور

شاهرود_رییس هیات هندبال شاهرود گفت: تیم شهید شاملی کازرون با سه برد متوالی صدرنشین مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور در شاهرود شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۶۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

تیم شهید شاملی کازرون صدرنشین دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، جابر قمی در گفتگو با خبرنگاران افزود: رقابت‌های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان با برتری شهید شاملی کازرون در برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و یکتا افروز البرز در مقابل تاسیسات دریایی تهران در شاهرود پایان یافت.
او با بیان اینکه نتیجه نیمه نخست رقابت شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با تساوی ۱۰ به ۱۰ پایان یافت، ابراز داشت: شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه ۲۰ به ۱۷ از سد تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عبور کند.
قمی با اشاره به اینکه رقابت دو تیم اصفهان و کازرون در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: شهید شاملی کازرون با سه برد متوالی و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲ برد و یک باخت به کار خود در این مرحله از رقابت‌ها پایان دادند.
رییس هیات هندبال شاهرود ادامه داد: در رقابت همزمان دو تیم تاسیسات دریایی تهران و یکتا افروز البرز در سالن حجاب به دیدار هم رفتند.
او با بیان اینکه نیمه نخست دیدار تاسیسات دریایی تهران و یکتا افروز البرز با برتری ۱۳ به ۱۶ تیم تهرانی پایان یافت، افزود: در پایان این دیدار یکتا افروز البرز توانست با نتیجه ۳۱ به ۲۸ تاسیسات دریایی تهران را شکست دهد.
قمی با اشاره به اینکه این مرحله از رقابت‌ها را ۱۰ گروه داوری قضاوت کردند، گفت: یکتا افروز البرز با یک برد و ۲ باخت و تاسیسات دریایی تهران با یک تساوی و ۲ باخت به کار خود در این مرحله از رقابت‌ها پایان دادند.
رییس هیات هندبال شاهرود با اشاره به اینکه این مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد، ابراز داشت: تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها، مرحله بعدی مسابقات را طی ۱۰ روز آینده در یکی از شهر‌های کشور برگزار می‌کنند.
تیم‌های کات شاهرود، یکتا افروز البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ملایر، آتریسا تهران، تاسیسات دریایی تهران، شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق در مرحله نخست لیگ برتر هندبال بانوان در شاهرود حضور داشتند و از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ماه در مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به رقابت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار