خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

«جهاد تبیین» مأموریت اصلی بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: مأموریت اصلی بسیج در برهه کنونی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۲۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء علیه السلام سمنان اظهار داشت: در برهه‌ای از تاریخ انقلاب مردم با رژیم ستمشاهی مبارزه کردند و در برهه‌ای دیگر در هشت سال دفاع مقدس از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی افزود: بعد از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله جهاد در عرصه سازندگی کشور آغاز شد که برای ساخت و ساز این مملکت تلاش‌های زیادی انجام شد و امروز در گام دوم انقلاب بعد از گذشت ۴۰ سال از شکوفایی انقلاب عرصه‌ای که باید در آن تلاش شود، «جهاد تبیین» است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: با توجه به اینکه قشر جوان و نوجوان امروز درکی از انقلاب و جنگ تحمیلی و ... ندارند؛ باید حواس‌ها جمع باشد چرا که دشمن به دنبال روایتگری نادرست از حقایق و واقعیت‌هایی است که بر این مرز و بوم گذشته است که نمونه آنها را باید در روایت نادرست دشمنان از تسخیر لانه جاسوسی و هشت سال دفاع مقدس نام برد.

سرهنگ عبداللهی تصریح کرد: امروز یکی از اهداف اصلی ما در در مجموعه بسیج همان جهادی است که حضرت آقا در یک سال اخیر به شدت بر آن تاکید داشتند و این جهاد هم از جهادهایی است که سن و سال نمی‌شناسد و نوجوان و جوان ما باید به این عرصه در فضای مجازی ورود کند و پیشکسوتان که این تاریخچه را می‌داند و این‌ها را با پوست و گوشت خود لمس کرده که استکبار چه بر سر این کشور آورد آنرا برای جوانان تبیین کنند.

به گزارش بسیج، در این مراسم از زحمات برادر بسیجی جواد دوستمحمدیان فرمانده اسبق پایگاه تقدیر و برادر بسیجی سجاد کاشفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه سیدالشهدا سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار