خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا تشریح کرد:

اجرایی شدن ۵ اولویت گلستان برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تا سال ۱۴۰۴

سردار ملک شاهکوهی گفت: مقرر شده ۵ اولویت را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان گلستان که مهد ۴ هزار شهید است اجرایی شود که همت انقلابی و روحیه جهادی همه مسئولین استان را می طلبد.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۸۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

اولویت گلستان برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تا سال ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران راهیان نور ۱۴۰۰ گفت : مقرر شده ۵ اولویت را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان گلستان تا سال ۱۴۰۴ اجرایی کنیم.

وی گفت :پشتیبانی هایی که امسال از سوی استانداری گلستان و دستگاه های اجرایی پیرامون راهیان نور صورت گرفت بی نظیر بود و همت و همدلی استان یک راهیان نور بی نقص را رقم زد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به حضور استاندار گلستان در مناطق عملیاتی اظهار داشت: حضور دکتر زنگانه در مناطق عملیاتی جنوب را به فال نیک میگیریم چراکه تاکنون هیچ استانداری از ظرفیت های گلستان در جنوب غرب و یادمان های شهدای دفاع مقدس بازدید نکرده بود.

ملک شاهکوهی در پایان  اولویتهای استان گلستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برشمرد و تصریح کرد: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس ،احیای یادمان شهدای هفت تپه در خوزستان که محل استقرار رزمندگان گلستانی لشکر ۲۵ کربلا بود،.تکمیل و به سازی اردوگاه شهدای گلستان در مجتمع اردویی شهید باکری خرمشهر و افزایش ظرفیت پذیرش آن به ۱۰۰۰ نفر ، تکمیل یادمان شهدای گمنام استان در مناطق مختلف استان تا بیش از این شرمنده شهدای گمنام نباشیم،تبیین نقش استان گلستان در دفاع مقدس از اولویت های استان گلستان در سال 1401 است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار