خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

سیطره بر دشمن در فضای مجازی از ماموریت‌های اصلی بسیج می‌باشد/ افسران فضای مجازی لشکر پیاده نظام کشوردر صحنه‌ها هستند

فرمانده سپاه ناحیه کازرون، سیطره بر دشمن در فضای مجازی را از ماموریت‌های اصلی بسیج دانست.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۳۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج بیان داشت:همه وظیفه داریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی که یک صحنه ی حساس می باشد قدم برداریم.
وی با توجه به فرمایش رهبر انقلاب که اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» ادامه داد: دشمنان با بغض و غرض و مرض وارد صحنه فضای مجازی علیه ما می شوند و افسران بسیجی جوان فضای مجازی با علم وتقوا ، سواد و دانش ، با اطمینان قلب جواب کوبنده علیه دشمنان را در فضای مجازی به اثبات برسانند.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون اضافه داشت: مسئله مدیریت فضای مجازی کشور جزو مسائل مهم نظام است و یک مسئله ای است که در کوتاه مدت باید به آن توجه داشت که وارد حاشیه نشود و دشمنان علیه کشور از آن سوءاستفاده ننمایند.
وی یادآور شد: گسترش فضای مجازی با ابزارهای متنوع اطلاعاتی و ارتباطاتی خود نقش بسزایی را در ابعاد گوناگون زندگی فردی و اجتماعی ایفا کرده و همچون هر پدیده دیگری می‌تواند جوانب و اثرات مثبت یا منفی داشته و فرصت‌ها و تهدیداتی را بر جوامع تحمیل کند که باید به خوبی توسط مسئولین فضای مجازی کشور مدیریت و کنترل شود.
در ادامه برخی از فعالان بسیجی فضای مجازی شهرستان به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود برای انجام هرچه بهتر فعالیت در فضای مجازی پرداختند و در انتها با حضور فرمانده سپاه ناحیه کازرون از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان کازرون با اهداءلوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها