خبرهای داغ:

از ذبح گوسفند تا پرداخت 40 میلیون ریال هزینه درمان به خانواده نیازمند در در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه

بسیجیان و گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه اقدام به ذبح گوسفند و توزیع گوشت و پرداخت هزینه درمان یک خانواده نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و در جهت کارگشایی از خانواده های نیازمند یک راس گوسفند به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه ذبح و با مشارکت بسیجیان بین خانواده های نیازمند در سطح محله توزیع شد.

همچنین با هدف عمل به سنت و سیره نیک رسول خدا (ص) بسیجیان پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) از یک خانواده نیازمند سرکشی وعیادت کرده و مبلغ 40 میلیون ریال بابت هزینه درمان به این خانواده اهدا شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و برگزاری ستاد رزمایش مواسات و کمک های مومنانه؛ به همت بسیجیان در قالب اجرای طرح های مختلف کمک های بسیار زیادی به خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) انجام گرفته است.

او افزود: این کمک ها در جهت کاستن از آلام و فشارهای وارده بر روی دوش سرپرستان خانواده ها و همدلی و همراهی با آن ها با یاری خیرین و بانیان و مشارکت گسترده بسیجیان انجام می گیرد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی یک راس گوسفند ذبح و گوشت آن ها با رعایت شان و منزلت خانواده ها در بین آن ها توزیع شد.

اسیری بیان داشت: همچنین در جهت دستگیری از خانواده های بیمار نیازمند مبلغ 40 میلیون ریال بابت هزینه های درمان جمع آوری و در اختیار آن ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار