خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

بیانیه گام دوم چراغ راه مطمئن پیش روی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: بیانیه گام دوم یک چراغ مطمئن در پیش روی مسیر انقلاب اسلامی برای نشان دادن اهمیت آن و هموار و کوتاه‌تر کردن راه است.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۰۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: گفتمان امروز انقلاب، گفتمان بیانیه ی گام دوم است و این سیر مراحل و مجموعه در کنار هم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که همگان باید بر اساس آن گام بردارند و بر اساس خطوط و ریل گذاری این بیانیه حرکت کنند.

وی اظهار داشت: آنچه که متوجه باشیم در این نسخه، اینکه بیانیه یک وضعیت مطلوب و یک وضعیت منحصر بفرد با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تمام اندیشکده ها، اتاق فکرها و گروه‌هایی است که به صورت هم اندیشی مورد تفاهم قرار می‌گیرد و در حال گفتمان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب تاکید کرد: بعد از واقعه بعثت، هجرت، غدیر و واقعه بزرگ عاشورا، واقعه‌ای به بزرگی انقلاب اسلامی نداشتیم که بعد از ۱۴ قرن اتفاق افتاده است.

سرهنگ اکبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، یک سند و بیانیه‌ای را برای مسیر پیش رو با تجربه گذشته‌اند که وضعیت حال و بسوی ظهور برای کل انقلاب و مجموعه انقلابیون در سراسر دنیا را در قالب یک نسخه به تمام معنا را ارایه می‌کند.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم قطعا بطور جد و بدون هیچگونه تعارفی، مسیر انقلاب اسلامی را به سمت ظهور کوتاه خواهد کرد و در کلام ولی امر مسلمین است که این پرچم از سمت انقلاب اسلامی بدست صاحب اصلی آن داده خواهد شد و این بهترین حالت ممکن برای خوشبختی بشریت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار