خبرهای داغ:
مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه کازرون:

امروز برای جهاد تبیین، در اردوگاه انقلاب، جوانان مومن و انقلابی پای کار حضور دارند

مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کازرون گفت: اساسا ذات و هدف برپایی انقلاب اسلامی محدود به جغرافیایی خاصی نیست.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رضا اردشیری مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اساسا ذات و هدف برپایی انقلاب اسلامی محدود به جغرافیایی خاصی نیست و این انقلاب یک انقلاب جهان شمول است که مقصدش برپایی تمدن نوین اسلامی است که قرار است یک نظام سازی جدید در دنیا را انجام دهد.
وی افزود: دشمنان به هدف و غایت این انقلاب به خوبی پی برده اند و بر همین اساس است که در این چهل و سه سال با هر ترفند و توطئه ای به دنیال خاموش کردن این خورشید فروزان جهان هستند. آنها با هر جنگ و توطئه ای به کارزار آمدند و تا کنون نتوانسته اند به مقصود خود نائل شوند.
این فعال دانشجویی افزود: امروز که از جنگ ها و توطئه های خود ناامید شده اند به سمت جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده اند. در جنگ شناختی ، فکرها و اندیشه ها را ویران می کنند و چه بسا یاران انقلابی خسته و خواص دنیا گرا را از مسیر چهل ساله انقلاب پشیمان سازند.
اردشیری در رابطه با جنگ ترکیب اظهار داشت: در جنگ ترکیبی با اجرای دو جنگ اقتصادی و رسانه ای به دنبال فشار بر توده های مردم هستند ، تا آنها را دلخسته و ناامید سازند و بتوانند از آب گل آلود ماهی خود را صید کنند.
این دانشجوی بسیجی افزود: امروز در اردوگاه انقلاب، جوانان مومن و انقلابی پای کار حضور دارند که با تبعیت از حکم جهاد تبیین فرمانده بصیرشان در رزمگاه با دشمن فعالانه به میدان آمده و شکست را بر دشمن تحمیل خواهند کرد.
وی در پایان گفت: جهاد تبیین تنها راه شکست دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی است و نباید از تبیین خسته و دلزده شد. باید در این جهاد فعال بود نه منفعل و بی تفاوت. همچنان که اگر عاشورا زنده ماند به دلیل جهاد تبیین بود و این یک رسالت سنگین تری نسبت به نسل اول انقلاب است که بر دوش نسل جدید افتاده است چه بسا که امام راحل(ره) فرمود: حفظ انقلاب از انقلاب سخت تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها