خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

عزت و استقلال بزرگ‌ترین شاخص و دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود/دشمنان با عملیات روانی به دنبال تطهیر چهره فاسد خاندان پهلوی هستند

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بزرگ‌ترین شاخصه و دستاورد انقلاب اسلامی ایران، تأمین استقلال و عزت کشور و ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۹۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در حاشیه جلسه تفسیر قرآن کریم در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین برخی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امروز به اعتراف دوست و دشمن، ایران در بسیاری از زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف در اوج افتخارات و رتبه‌های بالای جهانی قرار دارد.

وی افزود: ارزش و اهمیت خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در این است که همه این موفقیت‌ها و دستاوردها با وجود تحریم‌های همه جانبه رقم خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هر یک از این تحریم‌های سنگین در کشورهای دیگر برای عقب راندن یا متوقف کردن آنها کافی بود اما ایران با وجود این سطح از تحریم‌ها و دشمنی‌ها توانسته است پیش رود و به موفقیت‌های بزرگ دست یابد.

وی با ذکر شاخص‌های انقلاب اسلامی بیان داشت: بزرگ‌ترین شاخصه و دستاورد انقلاب اسلامی ایران، تأمین استقلال و عزت کشور و ملت ایران بود.

قربانی با بیان اینکه آنچه در دوران رژیم شاهنشاهی شاهد آن بودیم اوج خفت و ذلت برای یک ملت با عزت بود، گفت: کتاب‌ها و اسناد به خوبی نشان می‌دهد که آنچه برای دربار پهلوی اهمیت داشت هوسرانی و خوشگذرانی همراه با نوکری غرب و انگلیسی‌ها بود.

وی ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که رهبری دینی و الهی در رأس حکومت قرار گرفت، در حالی که قبل از انقلاب شخصی فاسد و دزد و بی‌اراده و نوکر اجانب، رئیس حکومت ایران بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: در دوران شاهنشاهی کشور وابسته و ذلیل غرب بود و در منطقه، هیچ اختیار و اراده‌ای از خود نداشت اما امروز، نظام اسلامی بالاترین مرجع تصمیم‌گیری و اثرگذاری در منطقه خاورمیانه و حتی معادلات جهانی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن و شبهه‌پراکنی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمنان  نظام اسلامی با عملیات روانی می‌خواهند چهره خبیث و فاسد خاندان پهلوی را نزد ملت ایران تطهیر کنند، تا بتوانند نظام اسلامی را زیر سؤال برده و از پشتوانه مردمی محروم کنند.

قربانی تصریح کرد: با هوشیاری مردم و جبهه انقلابی و همت مسئولان، ملت ایران از مشکلات فعلی نیز عبور خواهد کرد و دشمنان آرزوی بازگشت دوران ذلت بار پهلوی را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار